Η ανάγκη για δουλειά και η κατάσταση που επικρατεί τόσο στον κλάδο του, όσο και γενικότερα στην Κύπρο, αποτέλεσαν τους βασικούς λόγους που ένας Ελληνοκύπριος πιλότος αναζήτησε εργασία σε διάφορες εταιρείες. Η Turkish Airlines απάντησε θετικά στο αίτημά του.
''Το τελευταίο διάστημα πάνω από 30 άνθρωποι έχουν απορροφηθεί και εργοδοτηθεί σε εταιρείες του Αραβικού κόλπου. Γιατί να μην το κάνουν; Δεν πρέπει και εκείνοι να βρουν μια δουλειά; Το ίδιο λοιπόν έκανα και εγώ. Έκανα κάποιες αιτήσεις. Πήγα εκεί που μου απάντησαν'', λέει αποκλειστικά στο 24Η ο κυβερνήτης και τονίζει:
''Οποιοσδήποτε από εμάς τους πιλότους αφυπηρετήσει - ή καλύτερα τον αφυπηρετήσουν - στα 60, μέχρι την ηλικία των 65 που θα ξεκινήσει να λαμβάνει ανεργιακό επίδομα, τί θα κάνει; Πώς θα ζήσει; Οι επιλογές είναι πολύ λίγες. Ελάχιστες. Υπάρχουν δουλειές στην Κίνα. Δουλειές που δίνουν έως 280.000 δολάρια τον χρόνο. Στην Ιαπωνία. Αλλά και στον Αραβικό κόλπο που πρόσφατα πήραν κόσμο από την Κύπρο. Οι δουλειές των Τουρκικών Αερογραμμών αυτήν την στιγμή είναι οι πλέον κοντινές. Η εταιρεία αυτή ανανεώνεται και μεγαλώνει συνεχώς. Λειτουργεί δυναμικά και βλέπει μπροστά. Επιπλέον προσλαμβάνει ικανούς πιλότους'' δήλωσε στο 24h.com.cy.
Και πρόσθεσε: ''Θέλω να τονίσω το εξής: Αν μπορούν να χαρακτηριστούν από κάτι οι Κυπριακές Αερογραμμές αυτό είναι το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο των πιλότων, συνεπώς το ύψιστο επίπεδο ασφάλειας. Γιατί λοιπόν αφού έχουμε τέτοιους ανθρώπους, τους διώχνουμε; Φεύγουν αυτοί που γνωρίζουν πώς πρέπει να πιλοτάρουν ένα αεροσκάφος για να έρθουν άλλοι με τα μισά λεφτά. Δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανέναν, όμως, ο χειρισμός ενός αεροσκάφους δεν περιορίζεται στο πάτημα ενός κουμπιού. Το ζήτημα είναι πολύ πιο περίπλοκο. Για να αποκτήσει κανείς σωστή και ολοκληρωμένη εμπειρία χρειάζονται τουλάχιστον 10 χρόνια πτήσεων. Εμείς λοιπόν αυτήν την εμπειρία την διώχνουμε. Τι θέλουν δηλαδή, να ζήσουμε ένα νέο Ήλιος;''
Στο ερώτημα εάν είναι απογοητευμένος από τις Κυπριακές Αερογραμμές απαντά: ''Από τις ΚΑ, όχι. Από την διαχείριση, ναι. Η εταιρεία αυτή είναι μια πολύ αξιόλογη εταιρεία. Θα μπορούσε να μεγαλουργεί. Να πουλά εκπαίδευση σε άλλες εταιρείες. Αντιθέτως, τα ιδιωτικά συμφέροντα αναγκάζουν πολλούς να την υποβιβάζουν και να μην ενδιαφέρονται για τίποτε άλλο παρά μόνον για το παρελθόν. Εγώ λοιπόν θέλω να κοιτάξω το μέλλον. Είμαι Κύπριος πολίτης. Οι Κύπριοι πολίτες τον αγαπάμε τον τόπο μας. Αυτοί που μας κυβερνούν τον αγαπούν; Αν τον αγαπούσαν δεν θα άφηναν τα πάντα να εξευτελιστούν τόσο πολύ''.
Πηγή: 24h.com.cy
Και πρόσθεσε: ''Θέλω να τονίσω το εξής: Αν μπορούν να χαρακτηριστούν από κάτι οι Κυπριακές Αερογραμμές αυτό είναι το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο των πιλότων, συνεπώς το ύψιστο επίπεδο ασφάλειας. Γιατί λοιπόν αφού έχουμε τέτοιους ανθρώπους, τους διώχνουμε; Φεύγουν αυτοί που γνωρίζουν πώς πρέπει να πιλοτάρουν ένα αεροσκάφος για να έρθουν άλλοι με τα μισά λεφτά. Δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανέναν, όμως, ο χειρισμός ενός αεροσκάφους δεν περιορίζεται στο πάτημα ενός κουμπιού. Το ζήτημα είναι πολύ πιο περίπλοκο. Για να αποκτήσει κανείς σωστή και ολοκληρωμένη εμπειρία χρειάζονται τουλάχιστον 10 χρόνια πτήσεων. Εμείς λοιπόν αυτήν την εμπειρία την διώχνουμε. Τι θέλουν δηλαδή, να ζήσουμε ένα νέο Ήλιος;''
Στο ερώτημα εάν είναι απογοητευμένος από τις Κυπριακές Αερογραμμές απαντά: ''Από τις ΚΑ, όχι. Από την διαχείριση, ναι. Η εταιρεία αυτή είναι μια πολύ αξιόλογη εταιρεία. Θα μπορούσε να μεγαλουργεί. Να πουλά εκπαίδευση σε άλλες εταιρείες. Αντιθέτως, τα ιδιωτικά συμφέροντα αναγκάζουν πολλούς να την υποβιβάζουν και να μην ενδιαφέρονται για τίποτε άλλο παρά μόνον για το παρελθόν. Εγώ λοιπόν θέλω να κοιτάξω το μέλλον. Είμαι Κύπριος πολίτης. Οι Κύπριοι πολίτες τον αγαπάμε τον τόπο μας. Αυτοί που μας κυβερνούν τον αγαπούν; Αν τον αγαπούσαν δεν θα άφηναν τα πάντα να εξευτελιστούν τόσο πολύ''.
Πηγή: 24h.com.cy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου