Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Βαλίτσες για Κύπρο ετοιμάζει η Έλενα Παπαβασιλείου


Η παρουσιάστρια ... μετακομίζει  για την παρουσίαση της εκπομπής «Star Κύπρος 2013 Feel Fantastic»


Μια βδομάδα πριν την έναρξη του νέου show του Mega Κύπρου, η Έλενα Παπαβασιλείου δίνει την πρώτη της συνέντευξη. Η παρουσιάστρια του «Star Κύπρος 2013 Feel Fantastic» μιλάει για το νησί το οποίο λάτρεψε και το οποίο μπήκε αμέσως στην καρδιά της, για τα μελλοντικά της σχέδια και όνειρα, αλλά και για την σύγκριση με την Βίκυ Καγιά

"Αυτό που μπορώ να δεσμευτώ από τώρα, είναι ότι όλοι και, κυρίως εγώ, θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για ένα πρόγραμμα υψηλών προδιαγραφών! Ο κόσμος της παραγωγής προσπαθεί για το καλύτερο και θέλω να ανταποκριθώ πλήρως στις απαιτήσεις τους. Θα δούμε φρέσκα κορίτσια γεμάτα όνειρα και φιλοδοξίες να ξεκινούν και να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο. Το σημαντικότερο είναι ότι, στο κάθε Live της Κυριακής, το κοινό θα ψηφίζει ποια κοπέλα θέλει να αποχωρίσει από τον διαγωνισμό μαζί με την επιτροπή μας. Κι αυτό θεωρήσαμε πως είναι το σωστό, επειδή η κοπέλα που θα ξεχωρίσει και θα διακριθεί, θα πάει στο «Miss υφήλιος» και σε παγκόσμιους διαγωνισμούς. Οπότε, καλό είναι να την έχει επιλέξει και ο κόσμος. Ακόμη κάτι σημαντικό, είναι ότι στα live μας τα κορίτσια θα υποβάλλονται σε κάποιες δοκιμασίες, τις οποίες όμως δε θα γνωρίζουν από πριν. Είτε αυτό είναι να κάνουν εκείνη τη στιγμή πασαρέλα με μία τουαλέτα, είτε οτιδήποτε άλλο. Ωστόσο, δεν θα δοκιμάζεται μόνο η ομορφιά, αλλά και ο χαρακτήρας τους", είπε η ξανθιά παρουσιάστρια για το νέο σόου, που ξεκαθάρισε ότι το δικό της κομμάτι στην εκπομπή, θα περιοριστεί στην παρουσίαση: "εγώ θα είμαι η παρουσιάστρια και θα κάνω αυτό που μου έχει ανατεθεί από το κανάλι όσο καλύτερα γίνεται, δεν θα κρίνω τις κοπέλες ούτε θα επιλέγω ποιες κοπέλες θα περάσουν στην επόμενη φάση. Έχουμε, όμως, αρκετές διαφορές με το «Next top Model», και σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο πρόγραμμα! Πρώτα και κύρια, εμείς θα είμαστε live και τα κορίτσια μας θα εκπροσωπήσουν την Κύπρο σε πολύ σημαντικούς διαγωνισμούς στο εξωτερικό...".

Για την πιθανή σύγκριση με τη Βίκυ Καγιά είπε: "Γιατί να αρχίσει; Παρουσιάστρια είμαι και, όταν μου αναθέτουν την παρουσίαση ενός προγράμματος, πάω και το κάνω. Αυτή είναι η δουλειά και ο χώρος μου. Δεν αποκλίνω επειδή το πρόγραμμα αυτό έχει να κάνει και με το κομμάτι του modeling. Εγώ θα μείνω στον ρόλο της παρουσιάστριας".

Όσο για το αν προσέχει και η ίδια το σώμα της; "Τον χειμώνα πιο εντατικά, το καλοκαίρι όμως αφήνομαι, χαλαρώνω και νιώθω πιο ελεύθερη. Μετά όμως ξεκινάω yoga και γυμνάζομαι. Επίσης, είδα μεγάλη αλλαγή στο σώμα μου με το «Dancing With The Stars». Ο χορός κάνει πολύ καλή δουλειά στο σώμα μας".

Έκανε στο κυπριακό Down Town και το δικό της σχόλιο για τις μεταγραφές που σημειώθηκαν μέσα στο φετινό καλοκαιρι: "Είναι πολύ θετικό αυτό, εγώ έτσι το βλέπω. Ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας, γίνονται πράγματα, φεύγουμε από το τέλμα των τριών-τεσσάρων προηγούμενων ετών".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...